Jirkas Log - Powerbuilding

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 29. zář 2019 20:39

Dnes:

Deadlift: 8x60kg, 6x80kg, 5x100kg, 3x120kg, 5x140kg, 5x150kg, 5x160kg, 5x160kg(tady už belt)

Croc rows: 15x15kg, 12x22,5kg, 10x32,5kg, 10x40kg, 10x45kg

Reverse hypers: 2x8xkontrukce, 10xkontrukce+5kg, 15xkonstrukce+5kg

Slo to pekne :)
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 3. říj 2019 21:08

Dnes:

Front squat podložené paty naúzko: 8x50kg, 8x55kg, 8x60kg, 8x65kg, 8x70kg

Shyby podhmat: 12, 12, 12

Kliky na bradlech: 12, 12, 12

Backpack raise: 20x2,5kg, 15x4,5kg, 15x4,5kg

Biceps JČ: 15x9,5kg, 15x9,5kg

Triceps JČ za hlavou: 2x15x20kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 5. říj 2019 23:06

Dnes:

Benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 2x90kg, 4x102,5kg, 3x102,5kg PR

Pushpress za hlavou: 8x40kg, 5x40kg, 5x50kg, 5x50kg, 5x55kg

Rozpažky JČ ve stoji: 3x20x2,5kg

Biceps JČ o koleno: 2x15x10,5kg

Triceps JČ za hlavou: 20x20kg, 15x22kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 6. říj 2019 21:32

Dnes:

Dřep: 8x50kg, 6x60kg, 5x70kg, 5x90kg, 3x110kg, 5x132kg, 5x135kg no belt PR

Good mornings: 8x50kg, 8x50kg, 8x60kg, 8x70kg, 8x70kg

Přítahy v předklonu nadhmat: 10x50kg, 10x60kg, 12x70kg, 10x80kg, 5x90kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 10. říj 2019 21:10

Dnes:

Pushpress VČ za hlavou: 8x30kg, 5x40kg, 5x40kg, 5x50kg, 3x60kg, 3x60kg, 5x50kg

Front squat podlozene paty nauzko: 10x50kg, 10x60kg

Stříhání prsa expandery: 2x20xorange

Shyby podhmat: 12, 12

Kliky na bradlech: 12, 12
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 12. říj 2019 17:58

Dnes:

Benchpress: 8x50kg, 5x50kg, 5x60kg, 3x70kg, 3x80kg, 10x90kg, 8x90kg PR

Pushpress za krkem VČ: 5x30kg, 5x40kg, 3x50kg, 3x65kg, 3x65kg

Přítahy zadní delty expander: 2x20xorange

Rozpažky kotouče ve stoji: 2x20x2,5kg

Triceps JČ za hlavou: 12x20kg, 12x27kg, 12x27kg

Motýlek expandery: 2x20xorange

Biceps JČ o koleno: 2x15x11kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4282
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Re: Jirkas Log - Powerbuilding

Příspěvekod Jirkas » 13. říj 2019 20:31

Dnes:

Deadlift: 8x60kg, 6x80kg, 5x100kg, 3x120kg, 2x150kg, 4x170kg, 4x180kg belt

Dotahy od kolen: 5x60kg, 5x100kg, 1x140kg, 1x180kg, 1x200kg

Přítahy VČ v předklonu: 15x50kg, 12x60kg, 8x70kg, 8x80kg

Reverse hypers: 15xkonstrukce, 15xkonstrukce+10kg, 15xkonstrukce+15kg, 15xkonstrukce+15kg
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse


Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 hostů